Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 09:19 - Уж вече се приземих, а антенките ми още трепкат
Автор: xlr8 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4057 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Един от най-популярните видове смърт в цялата галактика е бягството на черния дроб, в следствие на системна злоупотреба с течни, твърди и газообразни вещества, предназначени да освободят мозъка ви от клаустрофобичния затвор, наречен “черепна кутия”. В една светла сутрин той просто измърморва: “Е, писна ми, напускам!”, събира си партакешите и се изнизва през най-близкия отвор на тялото.

   Моргноданците от Флавивикон, които са хиперинтелигентната спороподобна форма на живот, прославена с невероятните си умения да убеждава / в следствие на случайна мутация на гена на убеждаването/ са разработили кратка терапия в 19 стъпки, която да ви помогне да задържите разбунтувалия се орган, ако не за винаги то поне до довечера, а после до утре вечер, след това до други ден…и т.н. докато черния дроб не се усети, че го стягате с празни обещания да спрете издевателствата над него ДНЕС и да не го тормозите чак го Големия Бум. Това обещание по принцип не е много тежко, защото по последни изчисления на Мегатурбинния Протоноизчислителен ТераЧип Големия Бум се очаква да бъде в началото на следващия месец.

   За най-закоравелите случаи на пристрастяване към ултраупойващите вещества, описани в Междугалактическия здравен класификатор, се препоръчва няколкомесечна принудителна почивка на една малка синьо-зелена планета, наречена Земя, от дълбоко неизвестната Слънчева система. Всъщност до преди няколко години данни за планетата Земя все още можеха да се намерят на 312 етаж на Елтосианската библиотека, в раздел “непоносимо изостанали и напълно безполезни планети”. Допреди нападателят на отбора на Дзингалумб да изтърве онази невероятно лесна топка и да я забие мегаяко и разрушително, не другаде, а именно в сградата на библиотеката, изпращайки цялото 1623-етажно здание в историята.

   Защо точно планетата Земя? А не тюркоазено-виолетовите плажове на Крисмеопея, например? Защото Земята, въпреки непоносимата си изостаналост и очевидна безполезност има учудващо разнообразно и неограничено предлагане на алкохолни органични съединения, съдържащи една или повече хидроксилни групи и най-вече изключително редкия в цялата галактика C2H5OH, който местното население нарича с поетични имена /от Джак Даниелс до Карнобатска гроздова/ и употребява ежедневно, като част от хранителния си режим.

   А е всеизвестно, че C2H5OH  е единственото вещество, което притежава оздравителен, очистителен и общовъзстановителен ефект върху черния дроб на коя да е извънземна форма на живот.

   Друго огромно предимство на предлагания етилов алкохол на Земята са безумно ниските му цени. Ако в баровете на Фринго можете да си купите 100 грама C2H5OH на черно на цената на 97-каратов кристалонит, тук само срещу миналовековния модел джобен калкулатор на баба си можете да пиете C2H5OH завинаги, на корем и до пръсване.

   Та, ето ме и мен. Тук, на планетата Земя, леко махмурлия от телепортационния атомен разпад и замаян от снощното зверско напоително прощално парти на Артастра, от което последния ми спомен е десното право пипало на някакъв пиян космоморяк, или по-скоро ако се съди по силата на удара - космодокер.

Отвратителна гравитация и егати синьото небе – избоде ми зрителните анализатори! :(    

image 
Мамо, пътувах добре и установих първия контакт. Само дето местния вместо да се шашне и да хукне към близката телевизия, не спря да бъбри и се опита да ми пробута някакви смешни зелени хартиийки да направел едно кръгче с кораба. Шантава работа...
 
image







Гласувай:
9



1. xxxx - много готину.
28.09.2010 09:32
няма скука, четеш с кеф и си вътре. в науката. аз де.
черен дроб, намерен дроб. осъзнай се, покай се хъхъ
:p
цитирай
2. xlr8 - xxxx,
28.09.2010 09:51
ти си ми първия контакт и тъ записвам в бордовия дневник :D
Значи молитвата и покаянието бяха основни форми на убеждение на черния дроб да остане поне до утре. Но тъй като той, като високоогранизирана материя има клетъчна памет за всички лъжи, които му се изсипват, този метод се счита за остарял. Също както и силиконовите вериги за привързване към гръдния кош и сладките приспивни песни от последния албум на ДумбаЛумбаZ :)))
Усмихвай се днес и чак до големия Бум:))
цитирай
3. xxxx - шантави думи и готину настроение, и ми е приятно по погледа..
28.09.2010 11:57
усмихвам се аз. и ти :)
цитирай
4. xlr8 - Настроението е готино и шантавко, а ...
28.09.2010 12:07
Настроението е готино и шантавко, а лигавщините са на макс :) И казвам да бетонираме усмивките днес, пък ако ще да ни обяват извън междугалактическия закон и да ни пратят да поливаме цветята в кристалонитните мини за наказание :P
цитирай
5. xxxx - дедено.
28.09.2010 12:54
имаш ме пакетиран в "СДЕЛКА" :p
бетон СЪМ изхвърлен в `усмивка`

пп: тва шъ си го копна като лаф във "ЗА МЕН"
цитирай
6. xlr8 - Е, супер, готино ми потъгва прин...
28.09.2010 13:30
Е, супер, готино ми потъгва принудителния престой тук. Имаме сделка по всички правила и наредби на Гигантската мегалитна бизнес кооперация от Алфа Кентавър.
От 17929879 година след избухването на Аритмо 6 корпорациите в цялата вселена се наричат "кооперации", първо за да им се натрие гадно носа на известните концерни с голямото его и второ - за да не се бъркат понятията кооперация и корпорация в бизнес-речниците. А за сделка се счита всяка уговорка, от която печелят задължитено и по много И двете страни и се подписва на банкет в някой бар с червилото на някоя от стриптизьорките :)))
Подавам ти пипало, землянино и ще се вейна с кораба да поогледам навън как е хавата. Баси синьото небе и зелените дървета, ослепителен кич, ти казвам :D
цитирай
7. xxxx - навит съм да те вкарам в `спама`, за ...
28.09.2010 16:16
навит съм да те вкарам в `спама`, за целта трябва никога да не престанеш с този си начин на изразяване :))
блъскаш ме по кефа и ще се възползвам да те клептомирам по фразите, и то на макс..
понякога забивам и може да те гледам `ей тъй` тъпу кату пришелец, амъ дъ ни ти пука, а ми пожелай на слука хъхъ
космополитам малко по бизнес в галактика "Хванимъ зъ гъза", но ще се върна "фор екзампъл" утре да тъ видя до къде си съ докарал без дъ си съ барал хъхъ

приятна вечер човеко
цитирай
8. xlr8 - Здрасти пак, човекоНямаш грижи ...
29.09.2010 12:40
Здрасти пак, човеко
Нямаш грижи за спама и другото, защото аз тайните за живота и вселената не ги знам. То и вече никой не ги учи - оказаха се Артефакт - А си ги разгадал, А са се заплели още повече. Затова извънзмните си гледат живота, щото е кратък, има няма 1000-1500 години и шофьорска книжка за свръхзуков на черно върви по-скъпо от от диплома от Елтосианския университет :P
Спами си на воля тук, спама е официалната форма на общуване навсякъде, а да си говориш мъдрости с непознат се счита за крайно обидно и неуместно:)))
Гледам, че метеоролозите пак са ни спуснали един крещящо синьо-зелен ден, яхвай го и му вземи всичкото синьо-зелено :Д
цитирай
9. despinida - Хихихихи, имало е спам-купон и сте си мълчалииии :)))
29.09.2010 23:33
Аз, щот съм от един мноо затънтен край на непоносимо изостаналата и напълно безполезна планета Земя, даже и не моа го прочета това, C2H5OH...ние му викаме Цап2,Ха-още5, охаааа ....:))))
цитирай
10. xlr8 - Хихи, despinida,
30.09.2010 09:55
същото вещество е, Цап2 е приятно замайващ, а от Ха-още5 всеки вогон сваля нашивките и се кълчи по токчета на масата. Гледка, от която всеки, незащитен от поне няколко дози Цап2 получава световъртеж и обриви по пипалата:)))
цитирай
11. tutankhamon661 - Някой ден и аз ще предприема такова ...
08.12.2010 12:55
Някой ден и аз ще предприема такова пътуване. Може да открия нов свят или поне едно извънземно - да ми вика "Ити ....... телефон ....... у дома".
цитирай
12. injir - Не ти ли харесва тук! Остани по-д...
23.10.2011 12:27
Не ти ли харесва тук! Остани по-дълго, моля те! Къде изчезна? Май те виждам като звездичка...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xlr8
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 24889
Постинги: 3
Коментари: 27
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930